Naturalny pociąg do płci przeciwnej

29 czerwca 2015, 16:58 · Blackmax

Myślę, że naturalną rzeczą u człowieka jest pociąg do płci przeciwnej.

W ten sposób jesteśmy w stanie przedłużać istnienie naszego gatunku. Tak uwarunkowała nas natura. Gdyby tak nie było, to czy dawno dawno temu np. jaskiniowcy chcieliby przedłużać swój gatunek? Sądzę, że nie zależałoby im na tym. Oczywiście prócz pociągu do płci przeciwnej jest jeszcze kilka innych rzeczy, które są ważne przy przedłużaniu gatunku. Według mnie homoseksualizm nie jest normalnym zachowaniem u człowieka i nie można tego tak nazwać. Można rzec wręcz, że to choroba. Byłoby to normalne, gdybyśmy mogli w ten sposób przedłużać też nasz gatunek. Ale nie możemy. Osobiście jestem w stanie znieść to, że tacy ludzie istnieją, żyją sobie ze swoimi drugimi połówkami bądź nie. Trudno, nie przeszkadzają mi. Ale nie jestem w stanie tolerować tego, że wpaja nam się, że to normalne. Nie toleruję wszelkich parad równości, akcji związanych z akceptacją związków homoseksualnych. Nie chcę tego oglądać. Jeśli chce ktoś sobie współżyć z kimś o tej samej płci, to niech sobie współżyje, bylebym tego nie musiał oglądać. To wszystko zmierza w złym kierunku. O normalności homoseksualizmu zaczyna mówić się w szkołach, mediach itd. Już małe dzieci uczy się "tolerancji". Jednak nie to jest najgorsze. Przykładowo akceptacja związków małżeńskich osób tej samej płci, to tylko otwarte drzwi dla pedofilii. Mało to się słyszało o osobach, które były pedofilami i zawarły związek tylko po to, by móc adoptować dziecko/dzieci i je wykorzystywać? Ciekawe czy kiedyś pedofilię czy zoofilię też uzna się za normalne. Sorry jeśli napisałem trochę niezrozumiale ale jestem już trochę zmęczony dzisiaj.

2 △|▽

  • Stiw Mezasatke (+1)
  • Mustangx (+1)

Komentarze (67):


Jabłkovy
29 czerwca 2015, 16:59

Orientacja seksualna to nie dewiacja, radzę poczytać coś przed wypowiadaniem absurdalnych tez.

0 △|▽


    Hepatoil
    29 czerwca 2015, 16:59

    Zależy co uznamy za dewiację. Czasem są tylko wymysłem kultur.

    0 △|▽


      Abely
      29 czerwca 2015, 16:59

      Wasze argumenty kończą się na tym że ''oni się tacy urodzili''. Taka prawda.

      0 △|▽


        Gufat
        29 czerwca 2015, 17:00

        Czyli zwiazek to tylko i jedynie seks?

        0 △|▽


          144
          29 czerwca 2015, 17:00

          @Pan Jabłkowy:

          Nie czytałem co piszecie bo mam założony hełm ignorancji, ale będę się puszył i udawał że mam rację. Męskość.

          0 △|▽


            Jabłkovy
            29 czerwca 2015, 17:01

            Zrobiłbym Ci wypracowanie, ale wiesz co, nie chce mi się. Szkoda zachodu.

            @Blackmax:

            "Przykładowo akceptacja związków małżeńskich osób tej samej płci, to tylko otwarte drzwi dla pedofilii."

            Czekałem na najgłupszy argument w historii. Dzięki!

            0 △|▽


              Abely
              29 czerwca 2015, 17:02

              Tak ich bronisz ? Ciekawe jakie miałbyś życie w szkole gdyby wychowywało Cie dwóch ojców. Przeczuwam że byłbyś tak dręczony że popełniłbyś samobójstwo.

              0 △|▽


                Jabłkovy
                29 czerwca 2015, 17:03

                Wiesz czego to jest wina? Nienormalnego społeczeństwa, które nie potrafi zaakceptować innych ludzi. Ciekawe, co Ty byś zrobił, jakbyś urodził się homo? (Odwrócony ten bzdurny argument)

                0 △|▽


                  Hepatoil
                  29 czerwca 2015, 17:03

                  Pytanko. Udowodniono, że związek homoseksualny nie wpływa negatywnie na wychowanie dziecka?

                  @up

                  Fakt, społeczeństwo w połowie to Janusze.

                  0 △|▽


                    Starek
                    29 czerwca 2015, 17:03

                    oj tam jakieś argumenty są, eksperyment tam kogoś tam, uznał że zwiększanie się zachowań homoseksualnych prowadzi do upadku społeczeństwa, w kwestii czysto ekonomiczno demograficzno, nie moralnej, dla mnie eksperyment całkiem legitny i sensowny. Ja akurat uważam jak pisałem wyżej, że legalny konkubinat to powinno być załatwione jak najszybciej i były imo problem z głowy. Jednakże uważam, że takie osoby wówczas nie powinny dostawać większości zasiłków rodzinnych, a i takie argumenty słyszałem w środwiskach lgbt że co ja nie dostane jak inni dostajo, a nie powinny dostawać "rodzinnych" ze względu, że docelowo powinny one służyć rozwojowi rodziny (prokreacji)

                    0 △|▽


                      Gufat
                      29 czerwca 2015, 17:03

                      Dla Twojej wiadomosci jestem gejem i wszyscy w mojej szkole o tym wiedza i nigdy nie bylem dreczony

                      Where is your god now?

                      0 △|▽


                        144
                        29 czerwca 2015, 17:04

                        nom pamiętam jak w mojej szkole koledzy kontrolowali każdego w klasie jakich ma rodziców

                        JFC w jakim ty świecie żyjesz?

                        0 △|▽


                          Pro Krewetka
                          29 czerwca 2015, 17:04

                          https://www.youtube.com/watch?v=jzC1udvhuTc

                          każdy homo temat potrzebuje tego filmiku

                          0 △|▽


                            Abely
                            29 czerwca 2015, 17:04

                            Udałbym się do psychiatry/seksuologa. Próbował to na siłę zwalczyć,nie myślałbym nad wyjściem na paradę zboczeńców.

                            Po wyleczeniu z homo zboczenia ożenił się i stworzył rodzinę. 🙂

                            0 △|▽


                              Gufat
                              29 czerwca 2015, 17:05

                              Tego nie mozna zwalczyc

                              0 △|▽


                                Starek
                                29 czerwca 2015, 17:06

                                z tym że edukacja psychologiczna od lat uznaje homoseksualizm za orientacje i rzecz naturalną tego się nie leczy ani nie walczy. 😝

                                0 △|▽


                                  Jabłkovy
                                  29 czerwca 2015, 17:06

                                  Z tym, że legalizacja związków nie doprowadzi do zwiększenia ilości homoseksualistów- ona zawsze będzie mniej więcej taka sama. Oczywiście być może adopcja dzieci i wychowanie przez homoseksualistów może doprowadzić do homoseksualizmu, ale to jest jeszcze ani nie potwierdzone, a nie nie obalone.

                                  Żadne zasiłki, tu absolutnie się zgadzam. Nie mają dzieci- państwo nie zyskuje= brak zasiłków.

                                  0 △|▽


                                    Hepatoil
                                    29 czerwca 2015, 17:07

                                    Panie prorodzinny i socjalny, czemu homo to gorsza rodzina?

                                    0 △|▽


                                      144
                                      29 czerwca 2015, 17:07

                                      tak samo jak można po prostu przestać mieć raka

                                      a geje to spisek, który chce wytępić ludzkość poprzez zmniejszenie liczby urodzeń

                                      0 △|▽


                                        Jabłkovy
                                        29 czerwca 2015, 17:07

                                        Dzięki, już widzę, że Twój poziom wiedzy na ten temat faktycznie wynosi 0.

                                        0 △|▽


                                          Abely
                                          29 czerwca 2015, 17:07

                                          W takim razie popełniłbym samobójstwo żeby nie zaśmiecać świata.

                                          Czekam na obrońcę zboczeńców który napisze ''a gdyby każdy był homo a ty hetero?'' Jesteście łatwi to przewidzenia,hańbicie nasz naród tolerancyjne na wszystko osoby...

                                          @- Ktoś ma inne poglądy odemnie - minusuje. 😝DDDDDDDD

                                          -1 △|▽

                                          • Jabłkovy (-1): Rzadko to robię, ale masz, nie da się tego czytać.

                                          Hepatoil
                                          29 czerwca 2015, 17:08

                                          Masz prawo do wypowiedzi tak jak inni, szanuj to.

                                          0 △|▽


                                            144
                                            29 czerwca 2015, 17:08

                                            po przeczytaniu tego posta wylałem sobie kwas na oczy

                                            bo piekło dużo mniej

                                            0 △|▽


                                              Starek
                                              29 czerwca 2015, 17:09

                                              no przeto mówie że legalizacja to rzecz mająca logiczne poparcie i tyle, aczkolwiek legalizacja tego wszędzie daje trochę psychologicznego bonusa dla kryptohomo którzy pod presją otoczenia, mając wybitnie słabe osobowości pozakładali nawet rodziny, bo takie historie się zdarzały 😝 a w tym eksperymencie było że wraz z upadkiem zachowania homoseksulne się zwiększają nie w wyniku trochę źle napisałem

                                              0 △|▽


                                                Gufat
                                                29 czerwca 2015, 17:10

                                                xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

                                                ayyyyyyyy

                                                0 △|▽


                                                  Abely
                                                  29 czerwca 2015, 17:11

                                                  Szkoda że Hitler nie zdążył wytłuc wszystkich homo... Wy za popieranie powinniście dostać elektryczne krzesło. Proszę o minusowanie,pozdrawiam jest królem prowo.

                                                  2 △|▽

                                                  • 144 (+1)
                                                  • Wewoniusz (+1)

                                                  Jabłkovy
                                                  29 czerwca 2015, 17:12

                                                  Podejrzewam, że kryptohomo to margines marginesów, albo nawet osoby biseksualne, bo zazwyczaj nikt nie jest w 100% homo czy hetero.

                                                  0 △|▽


                                                    Mader Father
                                                    29 czerwca 2015, 17:12

                                                    rzart

                                                    pupa jest od wkladania

                                                    0 △|▽


                                                      Abely
                                                      29 czerwca 2015, 17:13

                                                      Homo nie szanują papierza,mówią że katolicy nie tolerują ich,i życzą im śmierci. A jak wiemy papierz to wielki człowiek a oni nie szanują.

                                                      -1 △|▽

                                                      • Cloud Deid (-1): "Papierza"? Ty tak na serio?

                                                      144
                                                      29 czerwca 2015, 17:13

                                                      dałem ci plusa, żebyś się przypadkiem nie zabił od tego zniszczenia

                                                      nie chciałbym mieć na sumieniu żadnego człowieka

                                                      _____

                                                      0 △|▽


                                                        Jabłkovy
                                                        29 czerwca 2015, 17:13

                                                        "Piszę głupoty, potem napiszę, że prowo." Standard, panu już dziękujemy.

                                                        0 △|▽


                                                          Mader Father
                                                          29 czerwca 2015, 17:14

                                                          https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/s720x720/11694903_428494374001912_1739249498804977028_n.jpg?oh=687b82f463b26246b619d5302ced7254&oe=5620A317 a wy co dumni jestescie z siebie polaczki homofoby

                                                          -1 △|▽

                                                          • Wewoniusz (-1): rzegnam

                                                          Abely
                                                          29 czerwca 2015, 17:15

                                                          Już pobiłem psa z gniewu,miałem iść się zabić. Dziękuję Ci zbawco !

                                                          0 △|▽


                                                            Urfrider
                                                            29 czerwca 2015, 17:15

                                                            troche taki bicior v2

                                                            0 △|▽


                                                              Gufat
                                                              29 czerwca 2015, 17:16

                                                              Kosciol akceptuje homo dla Twojej wiadomosci ale nie akceptuje seksu homo

                                                              0 △|▽


                                                                Starek
                                                                29 czerwca 2015, 17:16

                                                                nie wiem trudne sprawy i inne #paradokumenty pokazują takie historie często 😝 (nie ma jak to kawka przy trudnych sprawach 😝XD troche hate watchingu sie przydaje)

                                                                0 △|▽


                                                                  Abely
                                                                  29 czerwca 2015, 17:16

                                                                  szanuj papieża

                                                                  0 △|▽


                                                                    144
                                                                    29 czerwca 2015, 17:17

                                                                    nie wiem czy kościół, ale pope O.G. lil' francis na pewno

                                                                    0 △|▽


                                                                      Wewoniusz
                                                                      29 czerwca 2015, 17:17

                                                                      https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11062361_773489516100814_6564369438951319519_n.jpg?oh=8ae3e504d843db80b29216c905c7c0f9&oe=55EA52EF szykuj grup

                                                                      0 △|▽


                                                                        Jabłkovy
                                                                        29 czerwca 2015, 17:17

                                                                        Raz widziałem odcinek, że gościu przez ponad rok nie zorientował się, że jego żona jest trans. 😝

                                                                        0 △|▽


                                                                          Dirteu Grande
                                                                          29 czerwca 2015, 17:17

                                                                          Ogolnie jestem tolerancyjny, choc jak widze dwoch gejow trzymajacych sie za rece jakos niechetnie sie na takie zjawisko patrzy, to samo z lesbijami. A te parady równości... patrze na tych kolorowych pajaców, które pchają mi się do telewizora lub internetu to szlag mnie trafia. Niczego nie popieram, nie aprobuję. Popierać.. gdybym miał popierać to bym pobiegł na tę durną paradę i skakać wraz z nimi. 😝 No ale jaki normalny facet z chęcią patrzy na dwóch gejów ściskających się na ulicy?

                                                                          1 △|▽

                                                                          • Cloud Deid (+1): Żodyn.

                                                                          144
                                                                          29 czerwca 2015, 17:19

                                                                          niechęć jest normalnym odruchem, nic w tym złego

                                                                          będziesz go miał niezależnie od poglądów

                                                                          0 △|▽


                                                                            Dirteu Grande
                                                                            29 czerwca 2015, 17:20

                                                                            a potem matka do mnie mówi, że jestem nietolerancyjny i mam spieprzać do PISu. jak żyć 😁

                                                                            0 △|▽


                                                                              Starek
                                                                              29 czerwca 2015, 17:20

                                                                              legitne bardzo 😝

                                                                              @up

                                                                              wytłumacz różnice między akceptacją/aprobatą a tolerancją

                                                                              0 △|▽


                                                                                Mader Father
                                                                                29 czerwca 2015, 17:20

                                                                                typowy taki polaczek narodowiec 😝DDDD

                                                                                "jak sie nie zgadasz ze mno to marian ci wywali"

                                                                                XDDDD

                                                                                beka z ciebie polaczku

                                                                                0 △|▽


                                                                                  Jabłkovy
                                                                                  29 czerwca 2015, 17:22

                                                                                  Też mi się przyjemnie na nich nie patrzy, naturalny odruch. Ale popieram ich związki, toleruję i akceptuję i jestem za tym, żeby mieli prawa osób hetero (na razie poza adopcją, przez stosunek Polaków do takich par).

                                                                                  0 △|▽


                                                                                    Gufat
                                                                                    29 czerwca 2015, 17:25

                                                                                    Twoj argument jest z tylka teraz

                                                                                    0 △|▽


                                                                                      Wewoniusz
                                                                                      29 czerwca 2015, 17:31

                                                                                      ić tam do swego chłopa pupka juz was boli co

                                                                                      -2 △|▽

                                                                                      • 144 (-1): ad hominem
                                                                                      • Mader Father (-1): obraza uzytkownikuw

                                                                                      Mader Father
                                                                                      29 czerwca 2015, 17:33

                                                                                      nie mowie w twoim jezyku polaczku homofobie

                                                                                      0 △|▽


                                                                                        Abely
                                                                                        29 czerwca 2015, 17:40

                                                                                        Temat opanowany przez obrońców zboczeńców,polecam założyć nowy bo w tym tylko obraża się NORMALNYCH ludzi.

                                                                                        0 △|▽


                                                                                          Gufat
                                                                                          29 czerwca 2015, 17:42

                                                                                          Ci 'zboczency' to normalni ludzie

                                                                                          0 △|▽


                                                                                            Mader Father
                                                                                            29 czerwca 2015, 17:42

                                                                                            :))

                                                                                            https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11692559_887715951302313_5122542782085461843_n.jpg?oh=fed1dfa87d7791b45e272624f4e21709&oe=561FD4DB

                                                                                            0 △|▽


                                                                                              Abely
                                                                                              29 czerwca 2015, 17:53

                                                                                              Popełniłeś dwa błędy kolego.

                                                                                              Nazwałeś ich normalnymi.

                                                                                              Nazwałeś ich ludźmi.

                                                                                              -1 △|▽

                                                                                              • Xeyven (-1): Za ostatnie zdanie.

                                                                                              144
                                                                                              29 czerwca 2015, 17:57

                                                                                              ty popełniłeś na szczęście tylko jeden

                                                                                              urodziłeś się

                                                                                              1 △|▽

                                                                                              • Kefrusia (+1): wielkie umysły myślą identycznie
                                                                                              • Jabłkovy (+1)
                                                                                              • Abely (-1): Musze umotywować swoją ocene.

                                                                                              Kefrusia
                                                                                              29 czerwca 2015, 17:57

                                                                                              Popełniłeś jeden błąd kolego.

                                                                                              Żyjesz.

                                                                                              @up

                                                                                              jednocześnie napisaliśmy takie same posty! jak pisałam, to nie było twojego. ojej, jak fajnie :3

                                                                                              -1 △|▽

                                                                                              • Abely (-1): Popełniłaś jeden błąd,jeszcze się nie zabiłaś.

                                                                                              Gufat
                                                                                              29 czerwca 2015, 17:58

                                                                                              Nazwalem siebie normalym i czlowiekiem

                                                                                              wow

                                                                                              Taki blad

                                                                                              0 △|▽


                                                                                                Mader Father
                                                                                                29 czerwca 2015, 19:23

                                                                                                http://img.myepicwall.com/2015/06/67f2f236ad8d89adcd97507f4989990f.webm

                                                                                                XDDDDD

                                                                                                1 △|▽

                                                                                                • Kolamis (+1): Ale dostał!

                                                                                                Józef K
                                                                                                29 czerwca 2015, 19:34

                                                                                                W programie dzisiejszych rozmów o homoseksualizmie:

                                                                                                Czym różni się tolerancja od akceptacji, i dlaczego ma to kluczowe znaczenie w dzisiejszej debacie? Czy homoseksualizm to nieuleczalna choroba psychiczna? Czy następnie pozwolimy na śluby z małpami? Na koniec odbędzie się tradycyjna bitwa na klaty. A w debacie po debacie o wszystkim wypowiedzą się homoseksualiści.

                                                                                                Już dziś o 19 w TVN24.

                                                                                                Zapraszam,

                                                                                                Tadeusz Sznuk

                                                                                                0 △|▽


                                                                                                  Krówka kc Ewelina
                                                                                                  29 czerwca 2015, 19:38

                                                                                                  Niech sobie żyją aby nie wychodzili na ulice z paradami równości... Niedługo heteroseksualiście będą mieli zabrane prawa :v

                                                                                                  @Bezsensowny minus...

                                                                                                  -1 △|▽

                                                                                                  • 144 (-1): "slippery slope fallacy" wygugluj sobie
                                                                                                  • Nathaviel (+1): minusy bez sensu
                                                                                                  • Kefrusia (-1): drugie zdanie CO

                                                                                                  Józef K
                                                                                                  29 czerwca 2015, 19:39

                                                                                                  Słyszałeś o ustawie, że teraz w Sejmie ma być 50% hetero- i 50% homo?

                                                                                                  0 △|▽


                                                                                                    Starek
                                                                                                    29 czerwca 2015, 19:41

                                                                                                    no co 😝 jak kobiety majo swoje parytety to dajmy parytety na wszystko ja wnioskuje o parytet przynajmniej 1 psa i kota w sejmie !

                                                                                                    0 △|▽


                                                                                                      Hepatoil
                                                                                                      29 czerwca 2015, 19:42

                                                                                                      1 mądry człowiek w sejmie, tylko tego chcę, taki parytet

                                                                                                      0 △|▽


                                                                                                        Krówka kc Ewelina
                                                                                                        29 czerwca 2015, 19:45

                                                                                                        Czyli ustawa o powiększenie bur... w sejmie. Aha :v Połowa "nie będzie małżeństw" druga "będą". Na kampanie w tęczowych garniturach i autobusach...

                                                                                                        0 △|▽


                                                                                                          Starek
                                                                                                          29 czerwca 2015, 19:48

                                                                                                          oj nie do wprowadzenia, prędzej doczekamy się parytetów dla brzóz pancernych

                                                                                                          0 △|▽


                                                                                                            Józef K
                                                                                                            29 czerwca 2015, 19:49

                                                                                                            W XIX wieku zniesiono parytet złota i chyba nie wrócił.

                                                                                                            Bo nie ma złota w Sejmie 🙁

                                                                                                            A parytet dla homoseksualistów uważam za bardzo dobrą rzecz, ponieważ nareszcie coś się zmieni i oni będą mieli coś do powiedzenia a nie wiecznie spychani pod wiadro przez heteroseksualnych polityków.

                                                                                                            0 △|▽


                                                                                                              Hepatoil
                                                                                                              29 czerwca 2015, 19:49

                                                                                                              Chcę dla kóz, fala arabów nadciąga.

                                                                                                              0 △|▽


                                                                                                                Starek
                                                                                                                29 czerwca 2015, 19:51

                                                                                                                nie trolluj 😝 bo jeszcze ktoś podłapie z tym parytetem dla homo 😝

                                                                                                                @Hepatoil:

                                                                                                                ja jestem za wprowadzeniem całego zoo w sumie by nic sie nie zmieniło 😝

                                                                                                                0 △|▽